ClickCease

שחזור מידע מדיסק קשיח

אבד המידע שהיה על הדיסק?
שירות שחזור מידע מדיסק קשיח / שחזור הארד דיסק עם מעל ל 97% הצלחה.
לא שיחזרנו – לא שילמת!

אם נעלמו לך קבצים חשובים מהדיסק הקשיח או אם מחקת אותם בטעות, לא צריך להכנס לפאניקה. באפשרותך לשחזר מידע מהדיסק הקשיח ולהפוך את הקבצים האבודים או המחוקים לנגישים ושמישים עבורך.

WIMD מתמחה בשחזור מידע מדיסק קשיח / שחזור הארד דיסק והנה בעלת ניסיון רב בשחזור קבצים שנמחקו מהדיסק הקשיח או שהפכו ללא נגישים עקבל בעיה לוגית או פיסית.

לרשות לקוחותינו עומדת מעבדה לשחזור מידע ובה אמצעים טכנולוגיים מתקדמים המאפשרים לנו לשחזר מידע מדיסק קשיח חיצוני או פנימי ברמת הצלחה של מעל 97%!

מחיר שחזור דיסק קשיח יכול לנוע בין מאות בודדות של שקלים לבין אלפי שקלים במקרים קשים במיוחד. כדי לקבל הצעת מחיר מדוייקת כמו גם הדרכה כיצד לנהוג, יש ליצור קשר טלפוני עם המעבדה

ב 03-6786568 או בטופס יצירת הקשר שבתחתית העמוד.

אנו ב WIMD מגיעים לאחוזי הצלחה מאוד גבוהים בשחזור מידע מ hard disk ועל כן אנו מתחייבים שאם לא שחזרת, לא שילמת!

נעלמו לי קבצים מהדיסק הקשיח – מה עלי לעשות?

יכול להיות שקבצים ספציפיים נעלמו מהדיסק ויכול להיות שכל המידע על הדיסק אינו נגיש.
הפתרון הוא אותו פתרון בכל המקרים:

  1. ראשית עליך להחליט אם הנך מעוניין לבצע שחזור לקבצים שנמחקו. האם שווה לך להשקיע בזה זמן ואנרגיה?
  2. אם החלטת שאתה מעוניין בשחזור דיסק קשיח, כבה את המחשב מיד.
  3. אל תנסה לבצע תיקון בעזרת תוכנה לשחזור דיסק קשיח. קיימות מספר תוכנות חינמיות של שחזור דיסק קשיח אולם שימוש ב תוכנה לשחזור דיסק קשיח עלול לגרום לכך שגם בהליך מקצועי
    במעבדה לשחזור מידע לא ניתן יהיה להציל את הקבצים מהדיסק הקשיח שלך. כאמור, כבה את
    המחשב מיד.
  4. רשום את פרטי התקלה, מתי קרתה, אילו קבצים אבדו ומה קדם לאובדן הקבצים.
  5. התקשר למעבדה וקבל ייעוץ ללא התחייבות ממומחה לשחזור מידע. לאחר מכן שליח יבוא לאסוף
    את הדיסק.
  6. אם נדרש שחזור דיסק קשיח חיצוני, פשוט נתק את הדיסק הקשיח מהמחשב ומסור אותו לשליח
    עם כל הכבלים הדרושים. אם מדובר בדיסק פנימי, באפשרותך לפרק את הדיסק הקשיח בעצמך או
    לשלוח את המחשב למעבדה בשלמותו.

כיצד מתבצע שחזור דיסק קשיח (הארד דיסק)?

ראשית יש לאבחן את מקור התקלה, האם מדובר בתקלה פיסית כמו ראש קריאה/כתיבה תקול או בבעיה לוגית הנובעת מביצוע רצף פקודות באופן שגוי. אנו מבצעים שחזור הארד דיסק מכל סוגי התקלות.

לאחר אבחון התקלה נוכל לתת לך הערכה מדויקת של העלויות ושל משך הזמן עד שתוכל לקבל את הדיסק שלך עם הקבצים שנמחקו. כך יהיה לך מחיר שחזור דיסק קשיח אשר משקף את התקלה ומורכבותה באופן המדויק ביותר.

לאחר קבלת האישור לעבודה מהלקוח, יחל הטיפול בדיסק הקשיח. הטיפול הנו בהתאם לבעיה שזוהתה ומשתנה ממקרה למקרה.

אילו סוגי דיסקים קשיחים אנו משחזרים

  • WIMD מבצעת שחזור מידע מדיסקים קשיחים חיצוניים ומדיסקים קשיחים פנימיים.
  • דיסקים קשיחים מכל התצורות IDE, SATA, SAS, SCSI.
  • התמחות מיוחדת בשחזור מידע מ Raid.
  • דיסקים קשיחים בכל המידות והמהירויות.

החשיבות של שמירה על גיבויים תקופתיים

אחד מהלקחים החשובים ביותר בעולם הדיגיטלי הוא הצורך בשמירה על גיבויים תקופתיים. רבים מאיתנו מגלים את החשיבות של גיבוי רק לאחר שקורה האסון. גיבוי תקופתי ומאובטח של הנתונים כמו באמצעות גוגל דרייב (Google Drive), DropBox ושירותי ענן נוספים,  יחסוך לכם זמן רב, עצבים וכסף בשעת צרה. השקעה בגיבויים אוטומטיים באמצעות מגוון רחב של תוכנות אוטומטיות שמבצעות את הפעולה, בין אם בענן או באמצעות כוננים חיצוניים, היא השקעה בשקט הנפשי. צרו איתנו קשר להדרכה ולוודא שהגיבוי שלכם מוגדר נכון.

התמודדות עם תקלות פיזיות בדיסק הקשיח

תקלות פיסיות בדיסק הקשיח יכולות להיות מאתגרות במיוחד. כאשר נוצרת תקלה פיסית, כמו נזק למנגנון ראשי הקריאה/כתיבה, השחזור דורש טיפול מומחה ולעיתים אף חדר נקי. תהליך זה מורכב ודורש ידע ומיומנות רבה. בחלק מן המקרים אנו מפרקים את ראשי הקריאה כתיבה של הדיסק המקורי ומכניסים ראשי קריאה כתיבה תקינים מדיסק תורם – שזה דיסק זהה לדיסק המקורי של הלקוח ולעיתים קשה מאוד להשיג דיסק קשיח כזה. לרוב נדרש זהות ברמת תאריך הייצור, הדגם, הקושחה, כמובן שהיצרן והנפח ועוד. זוהי דוגמה מושלמת לכך שפנייה למקצוענים בתחום שחזור דיסק קשיח היא לא רק רצויה אלא לעיתים קרובות הכרחית.

בחירת חברת שחזור מידע מקצועית

בחירת חברת שחזור מידע מקצועית ואמינה היא מרכיב קריטי בתהליך השחזור. חשוב לבחור בחברה בעלת ניסיון ומוניטין, שמספקת שירות אישי ומקצועי. קריאת חוות דעת, בקשת המלצות ושאלות מכוונות יכולות לעזור בבחירה. מומלץ לבחור בחברה שמספקת שירותי שחזור מידע ממגוון סוגי דיסקים קשיחים ובעיות. שימו לב אם החברה בעל מוניטין גבוהה, מי נמנה בין לקוחותיה, האם היא מספקת שירותים למשרד בטחון, בתי חולים, אוניברסיטאות ועוד.

טכנולוגיות שחזור מידע מתקדמות

התקדמות הטכנולוגיה מאפשרת לחברות שחזור מידע להשתמש בכלים מתקדמים יותר ויותר בתהליך השחזור. טכנולוגיות אלו כוללות תוכנות מתקדמות ויקרות מאוד שיודעות לנתח סקטורים בדיסק הקשיח, טבלאות קבצים, מיקומי הקבצים על הדיסק, עבודה ראשים ספציפיים ולהפסיק קריאה עם ראשים אחרים. טיפול בקושחה של הדיסק ובמהירות הקריאה, טכניקות ניתוח לדיסקים קשיחים ושימוש בחדרים נקיים לטיפול בתקלות פיזיות. היכולת להתאים את הטכנולוגיה לסוג התקלה הספציפית מעלה את אחוזי ההצלחה בשחזור עד לסטטיסטיקה של 99% הצלחה כמו שאנו מתגאים בה.

מה הם הסקטורים בדיסק קשיח ואיך הם משפיעים על שחזור מידע

בדיסק הקשיח, הנתונים מאוחסנים ביחידות קטנות הנקראות סקטורים. כל סקטור מהווה את היחידה הבסיסית ביותר לאחסון מידע, ובדרך כלל מכיל 512 בתים או 4,096 בתים בדיסקים חדישים יותר מבחינה טכנולוגית ונפח אחסון. הסקטורים מאורגנים במסלולים (Tracks) על פני הפלטות שבדיסק, וכל מסלול מחולק לסקטורים. סקטור פגום הוא סקטור שנפגע פיזית או לוגית, דבר שמונע ממנו לאחסן או במצבים מתקדמים לשחזר מידע באופן תקין. סקטורים אלו יכולים להוביל לאובדן נתונים באופן זמני או אפילו לצמיתות. כחלק מתהליך שחזור המידע, אנו יודעים לזהות ולתקן סקטורים פגומים כדי לשפר את סיכויי ההצלחה בשחזור הנתונים.

תמונה המציגה שירות שחזור מידע מדיסק קשיח מבית WIMD. הסצנה כוללת מעבדת שחזור מידע מקצועית עם טכנאי העובד על דיסק קשיח המחובר למחשב. הסביבה מצוידת בכלים מתקדמים וטכנולוגיה, המדגישה את המומחיות בשחזור קבצים אבודים או שנמחקו בטעות. התמונה מעבירה את המקצועיות, הידע הטכני ושיעור ההצלחה הגבוה של שירותי שחזור המידע של WIMD, מתארת את מחויבותם לספק פתרונות אמינים
לוגו של WIMD - המומחים לשחזור מידע ושחזור דיסק קשיח

בדיקה חינם ב-3 שעות

שלבי השחזור והטיפול

1
יצירת קשר
2
מתואמת שליחות
3
אבחון מומחה
מלאו את המידע הנדרש ונחזור אליכם במהירות
ארבעת השלבים הנכונים ל- שחזור מידע מוצלח בWIMD שחזור מידע
ארבעת השלבים הנכונים ל- שחזור מידע מוצלח בWIMD שחזור מידע

השאירו פרטים עכשיו
וקבלו איסוף חינם מכל הארץ

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.