ClickCease

שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב

פנו למומחה שחזור מידע:

 03-6786568

מה לעשות כאשר קבצים נמחקים ואינם בסל המחזור

לפעמים אנו מוחקים קבצים שלא התכוונו למחוק אותם מהמחשב, בין אם בכוונה או בטעות. רובינו המשתמשים במערכת ההפעלה Windows או מערכות ההפעלה של MAC, יודעים כיצד לשחזר קבצים מסל המחזור. הבעיה מתחילה כאשר אנו צריכים לשחזר קבצים שנמחקו מהמחשב ואינם נמצאים בסל המחזור. זה יכול לקרות מכמה סיבות שהנפוצות ביניהן:

  • מחקנו מהמחשב קובץ גדול שאינו יכול להכנס לסל המחזור.
  • רוקנו את סל המחזור.
  • הפעלנו תוכנה שמרוקנת את סל המחזור.
  • מחשב עבר פירמוט וקבצים נמחקו לאחר הפירמוט – שחזור קבצים אחרי פירמוט.

אחר כך, כאשר אנו מגלים את האובדן, אנו בד"כ מצטערים, הקבצים חסרים לנו ואנו לא יודעים כיצד לשחזר קבצים שנמחקו לנו מהמחשב.

לא להכנס לפאניקה, בדרך כלל ניתן לשחזר קבצים שנמחקו מהמחשב / שחזור קבצים אחרי פירמוט הוא אפשרי.

שלבים ראשונים לאחר אובדן נתונים: כיצד לפעול?

אז כפי שהכותרת כבר מרמזת, הדבר הכי חשוב לאחר שגילינו שנמחקו לנו קבצים הוא לא להכנס לפאניקה ולבצע את הפעולות הנכונות. במרבית המקרים, אין בעיה לשחזר קבצים שנמחקו מהמחשב. גם שחזור קבצים במחשב שנמחקו לצמיתות הוא אפשרי. WIMD הנה מעבדה מקצועית לשחזור מידע ותוכל לשחזר לכם את הקבצים ללא קושי ובאחוזי הצלחה מעולים בתנאי שלא "עשיתם שטויות" כמו למשל ניסיון עם תוכנת שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב או הסתייעות בחבר שאינו בעל מקצוע בתחום שחזור המידע, כדי שיעשה זאת עבורכם.

איך מתבצע השחזור

שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב / שחזור קבצים לאחר פירמוט דומה מאוד לפעולה של שחזור מידע מדיסק קשיח שכן שתי הפעולות מתבססות על אותו עיקרון לפיו לא מתבצעת מחיקה בפועל של הקובץ מהדיסק ע"י מערכת ההפעלה אלא נעשה שינוי בטבלת הקבצים שעל הדיסק.

מערכות הפעלה בנויות לבצע פעולה של מחיקת קבצים בצורה זו לא על מנת לאפשר שחזור של קבצים שנמחקו מהמחשב בשגגה אלא משיקולי ביצועים ומהירות עבודה. ההבדל העיקרי בין שחזור מידע מדיסק קשיח או מדיסק און קי לבין שחזור קבצים שנמחקו לאחר פירמוט / שחזור קבצים שנמחקו לצמיתות הוא שהפעולות הראשונות כוללות שחזור לאחר בעיה פיסית או לוגית ואילו בפעולה של שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב אנו מדברים על רכיב אחסון תקין פיסית ולוגית.

שחזור קבצים שנמחקו לצמיתות מהמחשב / שחזור קבצים לאחר פירמוט מתבצע במעבדה. בדרך כלל אין צורך לפתוח את הדיסק וניתן לבצע את השחזור ע"י מיפוי מחדש של המידע שעל הדיסק.

מיפוי זה, כדי שיבוצע בצורה יעילה וללא אובדני מידע ו"קטעים מתים" בדיסק, מצריך אמצעים טכנולוגיים מורכבים המצויים רק במספר מצומצם של מעבדות שחזור בארץ. כמובן שחשוב מאוד לדעת "מה אנחנו מחפשים" איזה סוג קבצים, שמותיהם, מה הם כללו וכו'.

מה לא לעשות כדי שנוכל לשחזר לך את הקבצים שנמחקו מהמחשב

כאמור, העיקרון המאפשר לבצע שחזור קבצים שנמחקו מהמחשב ושחזור מידע בכלל הוא שמערכת ההפעלה אינה מוחקת את המידע מהדיסק אלא רק משנה את מיפוי הקבצים על הדיסק.

עיקרון זה תקף ויכול לשמש אותנו לטובת שחזור מידע מכל רכיב אחסון, כל עוד לא נכתב מידע חדש על אותו שטח בדיסק. אם מערכת ההפעלה תדרוס את המידע הישן ע"י כתיבת מידע חדש על גבו, ייתכן שלא ניתן יהיה לעשות עוד דבר כדי להציל את המידע שלך.

דבר זה נכון לכל סוגי המידע, כולל שחזור תמונות שנמחקו מהמחשב, קבצי וורד, סרטים וכל מדיה אחרת.

אם נמחקו לך קבצים מהמחשב, אל תמשיך לעבוד. כבה את המחשב באופן מיידי וצור קשר עם המומחים שלנו בטלפון או באמצעות טופס הפניה שבדף זה.

אם תעתיק מידע אל הדיסק, מערכת ההפעלה עלולה לעשות שימוש בשטח בדיסק עליו עדיין מצוי המידע הישן. גם שימוש תוכנה לשחזור קבצים שנמחקו עלולות להביא לתוצאה דומה ועל כן מומלץ להמנע מתוכנות אלה.

החשיבות של שחזור קבצים באופן מיידי

רגע ההבנה שקבצים חשובים נמחקו מהמחשב יכול להיות מלחיץ מאוד. אני זוכר איך לקוחה אחת שיתפה אותי בדחיפות, תוך כדי דמעות, על תמונות שנמחקו בטעות והיו לה ערך רגשי בלתי נתפס. המהירות שבה פונים לפתרון שחזור קבצים יכולה להכריע ביכולת להחזיר את הנתונים האבודים. מכאן החשיבות של יצירת קשר מיידי עם מומחים בתחום אשר יכולים להציע סיכוי ריאלי וגבוה לשחזור הקבצים.

מה עושים כשהקבצים לא בסל המחזור?

אחת השאלות הנפוצות שאנו מקבלים היא "מה עושים כשהקבצים לא בסל המחזור?". זו שאלה שמצביעה על הבלבול הנפוץ בקרב משתמשים. כאשר קבצים חשובים נעלמים, הפתרון נעוץ בידע ובכלים הנכונים לשחזור קבצים. תהליך השחזור מתחיל מהבנה של המצב הספציפי וסריקה יסודית של הדיסק בחיפוש אחר הנתונים האבודים.

שחזור קבצים: סיפור אישי

בעבודתי, אני נתקל במקרים רבים שבהם לקוחות מגיעים אלינו עם תקווה ופחד כאחד. סיפורו של דן, שאיבד את תזת הלימודים שלו יום לפני ההגשה, נחרט בזכרוני. האפשרות לשחזר את עבודתו הייתה קריטית להמשך הקריירה האקדמית שלו. התחושה של להשיב לו את החיוך בחזרה היא מתגמלת במיוחד. שחזור קבצים לא רק מחזיר נתונים אלא לעיתים גם מחזיר תקווה ורגשות שמחה יחד.

המלצות לשמירה על נתונים

למרות שהתמחותנו היא בשחזור קבצים, אנחנו תמיד ממליצים על שמירה וגיבוי נכון של הנתונים. למשל, השקעה בגיבוי ענן או גיבוי חיצוני יכולה להוות רשת ביטחון חשובה. כמובן, גם במקרים של גיבוי, ייתכן שתצטרכו לשחזור קבצים עקב מחיקה לא מתוכננת או תקלות טכניות. המפתח הוא להיות מוכנים ולהבין את הפעולות הנכונות לביצוע במקרה של אובדן נתונים.

תמונה המציגה את שירות שחזור קבצים שנמחקו ממחשבים, עם הדגשה על מומחיות WIMD. הסצנה מתארת מומחה לשחזור מידע במעבדה, ממוקד בחום במסך מחשב, מסמל את התהליך של שחזור קבצים שנמחקו לצמיתות או אחרי פירמוט. הסביבה מצוידת בכלים מתקדמים לשחזור מידע, מדגישה את הכישורים הטכניים והדיוק הנדרשים. התמונה מעבירה את שיעור ההצלחה הגבוה והגישה הקפדנית של WIMD בשחזור נתונים יקרי ערך שנמחקו בטעות או אבדו בשל פירמוט
לוגו של WIMD - המומחים לשחזור מידע ושחזור דיסק קשיח

בדיקה חינם ב-3 שעות

שלבי השחזור והטיפול

1
יצירת קשר
2
מתואמת שליחות
3
אבחון מומחה
מלאו את המידע הנדרש ונחזור אליכם במהירות
ארבעת השלבים הנכונים ל- שחזור מידע מוצלח בWIMD שחזור מידע
ארבעת השלבים הנכונים ל- שחזור מידע מוצלח בWIMD שחזור מידע

השאירו פרטים עכשיו
וקבלו איסוף חינם מכל הארץ

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.

מומחי אבטחת מידע "כובע לבן" ואיתור פשעי ופושעי מחשב

מומחה סייבר מ-WIMD מנתח פעילות אינטרנטית ומחזיק בידו דיסק קשיח פתוח לשחזור מידע

הבהרה: פועלים במסגרת החוק בלבד ומותנה בצו בית משפט.
בקשות לעבודות או משימות לא חוקיות לא יתקבלו.
מתחייבים בחיסיון לקוח בצורה מלאה.